Saturday, 17 September 2011

Pleaz jgn jadi kaki Bully

kehadapan mereka2 yg merupakan kaki buli
atau yang baru berjinak-jinak ke arah dunia pembuli..pleazzzz
HENTIKANLAA..
arine kamu membuli, esok lusa..
adik2 kamu, anak2 kamu ntah2 cucu cicit kamu pulak yang kna buli orang 
BERTAUBATLAA
sekarang kamu membuli
masa akan datang orang yang kamu buli
mungkin lebih berjaya daripada kamu
AMBIL PENGAJARAN
daripada lagu taylor swift ne

"Someday i'll be big enough so you cant hit me
and all ur ever gonna be is mean"
kita xnak jadi mean selamanya kan
"& a liar & pathetic & alone in life"
tanya diri sendiri
"why u gotta be so mean?"


10 comments:

Mawar berduri said...

kata kan tidak pada buli !!

sambil buat tgn macam atromen nk klr kn power >> X <<

EyA edamanhatiku said...

mawar
btul tu, sokong2 jan wat aksi jak..tmbak trus hehe

kyoshi_sousuke said...

okeh2..nk duit raye..ad lg x??? haha

Atiqah Wadiah said...

ok..nk stop buli junior2..hehe :)

Si Manis Butterfly said...

betul2.....{like upin ipin}

syahirooAhmad said...

semalam terdengar perbualan anak buah saya dgn abah dia.. katanya ade orang pukul dia kat sekolah.. sedih je bila dia luahkan perasaan kat abah dia tu..

amboi... siapa la budak tu...

→![N.I.N.A]!←™ said...

kasihan mangsa buli sehingga meragut nyawa ..

budakijaupendek said...

huh benci kaki buli!!

cik sakdi said...

hehe dulu pn aku pernah jd mangsa buli. takot nak balik sekolah.eee benci tol

EyA edamanhatiku said...

kyoshi
bwah 12 je dpat wit rya hehe

atiqah
gud, jan buli..cian drang tu

manis
btul3 like upin, ipin n me

syahiroo
ciannya..sapa xsdih lao d buli..sksa batin satu..zahir satu hal

nina
2 laa akibat yg paling dahsat skale tu

budakijaupndek
sma u n i..bnci pmbuli n yg swaktu dgnnya

cik sakdi
sian cik sakdi..jan tkut..tndang jak pmbuli2 tu