Thursday, 13 October 2011

impian

eya teringin nak pergi bercuti di desa permai...di rumah kayu saiz sederhana yang berlangsir putih lutsinar dimana angin bertiup sepoi2 membuatkan langsir itu seakan berayun lembut..berjalan kaki di atas rumput pagi yang dibasahi embun..rumput seakan permaidani yang lembut dipijak..jalan mengutip bunga segar yang tengah berkembangan mekar

berkelah di dusun..
duduk di bawah pokok dan bermain dengan burung dan arnab yang putih menggebu




i really need a break.

9 comments:

budakijaupendek said...

huaaaa....
impian saya ni tak pernah tercapai sejak darjah satu dulu.
sayunya hati... sob3 ~

hyz said...

impian yang indah

EyA edamanhatiku said...

@budakijaupendek
smala..impian xtercapai

@hyz
makace..indah kn3

si kiut lavender said...

beznya kan....beh2 klau kita ada 1 umah pondok di stu tempat yg tenang..jauh dri segalanya...n yg penting ada waterfall yg santeekk di situ..wah..indahnya hdup..:)

EyA edamanhatiku said...

@si kiut lavender
bez sgt2 ermmm

permata ku said...

best yee...law impiqn qt dpt d cpaikan.....

EyA edamanhatiku said...

@oermata ku
mmang bez..doakan kpda smua spaya impian kmu tercapai

Kuchiki EnnaMoon said...

hehe, memang minat anime erk?

aimie amalina said...

awwww
macam dlm princess punye tamana
nak jugak
hehehehee