Sunday 2 October 2011

Mengalir macam AIR



Banyak benda dalam dunia ini yang mengalir berterusan macam air..
1.  Dosa
Bila kita bercakap kosong, mengumpat dan tekekek ktawa blebihan,dosa mengalir

2.Masa
Berangan @ termenung mengenang nasib diri, masa mengalir kita xsedar

3. Duit
Jalan2 shopping, xsedar duit mengalir,poket menjadi nipis

4. Kredit
Beznya bekolling, bemsg syg u syg me,kdit mengalir jd 0.00rm

5. Lemak
Makan nyam3, lemak mengalir bdan jd bulat

Jika sesiapa ada nk tambah gi, silala komen ya..hehe. Tapi sebelum tu, perasan x mengapa kenapa tertikam di dada..rupanya EyA smemangnya menulis macam menulis karangan fakta???ituka sebabnya xramai nk komen..sila komen..

6 comments:

Ikin Nikisa said...

agree !

http://ikinnikisa.blogspot.com/2011/10/bila-aku-dah-bosan.html

Unknown said...

aah.. kadang2 tak perasan..

ni, duk blogwalking.. masa da ngalir..

EyA edamanhatiku said...

@ikin
sama!

@tyra
mang xprasan

Nasz said...

salam kenal..dah follow awak.

karangan mcm fakta? hahaha. mungkin. awak nak menulis, tulis macam awak tengah bersembang dengan kawan2 awak. hasil tulisan tu, awak tarik sekali pembaca utk sama2 ada dlm tulisan awak.

saya pun rujuk blog yang ramai orang suka terjah, kat situ saya copy dan sesuaikan dengan cara penulisan saya. itu yang penting.

buat permulaan ni, awak nmpk something, dan dptkan tajuk, dan tulis apa saja ayat yang terlintas dalam otak awak. awak bleh tengok hasilnya nnt.

saya pun masih belajar lagi. so, saja nak share apa yang saya buat. hehe.

MOHD NASER.com

CikTeddyCorner said...

lemak woo..haha

EyA edamanhatiku said...

@nasz
wow tkejut eya hehe..but tanx! bb fllow..n tanx! bb bg nasihat ne..arigato3 akan di usahakan

@cik kasih
hahak plik but its freaky